Nightmares! von Jason Segel und Kirsten Miller

Charlie Laird has several problems.
 
1. His dad married a woman he is sure moonlights as a witch.
2. He had to move into her purple mansion—the creepiest place in Cypress Creek.
3. He can’t remember the last time sleeping wasn’t a nightmarish prospect. Like even a nap.
 
What Charlie doesn’t know is that his problems are about to get a whole lot more real. Nightmares can ruin a good night’s sleep, but when they start slipping out of your dreams and into the waking world . . . well, that’s something only Charlie can face. And he’s going to need all the help he can get, or it might just be lights-out for Charlie Laird.
 
For good.

 

Hier mal eines meiner Englischen SuB Bücher. Ich habe auch schon mal reingelesen und der Anfang gefällt mir echt gut. Das Cover ist auch sehr schön und die Details / Illustrationen im Buch auch. Es gibt mittlerweile auch mehrere Teile und die Reihe gibt es auch auf deutsch. Ich fand die originalen Cover allerdings einfach schöner :D. Ich mag solche Jugendbuch Gruselgeschichten echt gerne. Der Autor ist übrigens auch bekannt als Marshall aus der Serie How I met your Mother.

SuB Sonntag #15
||||| 0 I Like It! |||||
Markiert in:            

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.